Maia rekommenderar!



Hello fans!

Ber om ursäkt för tystnaden, jag förstår att ni alla väntar på den spännande fortsättningen på mina äventyr med gulle-Christian i Chuzenjiko och Nikko. Men jag har haft mycket att stå i på sistone. Det var sumo-turnering med diverse dopingskandaler i Tokyo, Obama har installerats och min supermoster Tant Betsu-san har varit här, så det har varit fullt upp!

Medans ni väntar så kan ni njuta av följande stycke, som jag ber att få tillägna en missbrukare i min familj. Jag nämner inga namn, men jag tror nog att han kommer att känna sig träffad...
Rock it girls!:
http://www.youtube.com/watch?v=4wa95CvhESQ

Kommentarer
Postat av: Gudrun Helgadottir

Hej Maja!

Det här kommer lite sent men grattis på födelsedagen! Tänk dig att du redan är 1 år, det går fort. Hoppas ni har det bra i Japan.

Kram från oss alla,

Gudi, Marcus & Alexander

2009-02-13 @ 16:13:00
URL: http://nino.is/hoddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0