Ett riktigt dalmål

Konbanwa mina sama!

En sista dejt med min Christian innan han återvänder till Europa.


Men var är det vi har hamnat, Mockfjärd?


Tro det om ni vill, men vi är faktiskt mitt i hippa Roppongi Hills, Tokyos partyställe nummer ett! Där har en japansk kock med fäbless för Sverige startat en restaurang. Med kurbitsmålningar och allt. Klart vi måste prova!


Här sitter mina päron förväntansfulla och hoppas på god mat.


Sill, lax och paté i all ära, men var är min välling!?!


Gulliga Christian tyckte i alla fall att det var smaskens. Han är sällan i Sverige, så maten uppskattade han.


Vi hittade en rolig pålle att leka med.


Av någon anledning var inte Otoo-san lika förtjust. Han är såå tråkig ibland...


Så var besöket över, vi återvände ut i natten i det hippa Roppongi.


Och en sista bild på fiina Christian, nu lämnar han Japan för gott. Kanske ses vi någon annanstans, adjöss min vackre kavaljer! Nu får jag be pappsen jaga rätt på fler gamla arbetskamrater, annars blir det tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Moster Bettan

Men vilka roliga texter till fotona!!! Maia, du skulle bara veta vad pappsen är rolig när det gäller att leka med ord. Alla kan inte vara bra på att leka med hästar.

Kram Betsu-san

2009-03-04 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0