Maiaihirosawa - Swimsuit Issue

Jag har noterat att det mest är kvinnor som kommenterar min blogg, och jag antar att det därför är mest kvinnliga läsare. För att råda bot på denna obalans så har jag beslutat mig för att byta stil. Jag hoppas att denna Swimsuit Issue kan locka lite manliga läsare, mycket nöje!


Beach 2009 går i starka färger, full fart bland glada fiskar och strömmande vatten!


Blått är en cool färg för såväl goa killar som tuffa tjejer. Blåa badbyxor är helt enkelt aldrig fel...


...förutom i Japan om man ska på babysim. Då är det fullkropps baddräkt som gäller, och helst rosa om man är tjej. Den chiqua badmössan kan dock gå i ljusblått, i alla fall för Beach 2009.


På tal om babysim, här är jag på plats för veckans session ihop med Okaa-san.


Vi får lära oss mycket med grejer, här är det höga hopp som gäller. Anna Lindberg får se upp, snart blir det konkurrens om OS-platserna!


Therese Alshammar och de andra tjejerna får också passa sig, jag börjar bli riktigt vass på ryggsim. För att ge dem en chans så kör jag med vikter på armarna, annars blir det orättvist.


Efter badet är det skönt att bli torkad och ompysslad av pappsen.

Kommentarer
Postat av: Syssling Viggo

Hej syssling Maia!

Vad roligt ni verkar ha det på eran babysim. Jag har precis börjat, vi har inte riktigt kommit till höga hopp än, men lite magsim och ryggsim har vi lärt oss. Fast när jag ligger på rygg gillar jag mest att hålla i fötterna och då sjunker jag. Typiskt, för det är ju så roligt! Hoppas vi kommer ses snart för jag börjar bli ganska så stor, mina 2 första tänder börjar redan titta fram.

Kram kram från mig (och mamma såklart)

2009-05-05 @ 17:24:15
Postat av: Maia

Haha, det funkar med detsamma, en manlig läsare! Kul att höra av dig syssling Viggo. Vi får ta lite simturer ihop när jag återvänder västerut.

Kramar till dig och dina föräldrar från Maia!

2009-05-06 @ 15:25:15
URL: http://maiaihirosawa.blogg.se/
Postat av: Alexander Örn

Hej Maia!



Jag tror att vi har likadana simbyxor. Ljusblåa med delfiner? Jag har iaf sådana och jag tycker de är så fina. Jag har också gått på babysim, två kurser faktiskt. Jag bara älskar det, skulle kunna bo i vatten. Roligast tycker jag när jag får simma på magen och jaga leksaker. När ska du komma hem till Sverige? Vi måste träffas, hittills har jag bara hört talas om Maia Lantz och jag börjar bli riktigt nyfiken;)

Kram på dig och mina päron hälsar dina päron!

2009-05-08 @ 08:36:12
URL: http://www.nino.is/hoddi
Postat av: Jenny B

Hej lilla gulleplutt! Så bra att du kan simma. Och att du är så otroligt söt! Stora kramar till dig och dina fina föräldrar!

2009-05-09 @ 18:09:49
URL: http://kulturdelen.blogspot.com
Postat av: Martin Nilsson

Hahahaha! Det roligaste jag läst sen Gallus 1996!



Ursnygg baddräkt. Det japanska modet är verkligen coolast! The "Swimsuit Issue" måste tydligen ha lockat mig omedvetet, då jag letade efter ett mail från herr Pappsen Lantz och hittade direkt till bloggen. Jag hade på känn att magiska förmågor fanns i regionen, men detta, att påverka genom tankeöverföring är alldeles oerhört häftigt.



Hälsa pappa och mamma

2009-05-24 @ 10:50:31
Postat av: Maia

Det blev ju riktigt lyckad det här, fyra kommentarer varav tre från killar. Det får bli mera lättklädda inslag i fortsättningen...

2009-05-26 @ 16:21:21
URL: http://maiaihirosawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0